2009. február 9., hétfő

Sok erdekes....+jo sok KEP :D


















Csooooooksag!

Elegge felporgott az eletem megint:) szoval nem unatkozom....

Szombaton bementem a sulimba,es vegre megkaptam az oklevelet,h.elvegeztem a sulit:) yupppiiiiii,legalabb mar van 1 amcsiban szerzett papirom,meg ha nem is olyan nagy szam,de VAN!:) persze meg a krediteimhez kianyzik asszem 8 ora,dehat az meg raer....

Szombat d.u.mall-oztam egy kicsit,vegre talaltam giga nagy borondot is,persze nem vettem meg....majd vmikor,nem volt kedvem cipelni....

Majd a Dori felszedett nalunk,es indultunk Adrihoz,akinek szombaton volt a 25.szulinapja.
Eloszor a hostanyukajaval elmentunk mallozni,h.vegyen neki vmi ajcsit amit kinez....
Majd vissza,oltozkodes,majd elkezdodott az ivaszat is.....hmmm:) en Whiskey colaval kezdtem....
Volt ott meg egy masik Adrienn,szinten magyar o is,o meg csak 2 hete van itt....
Nah aztan szoltak h. ideje lenne mar indulni,szoval elindultunk kifele,a szulinapos jott leghatul....majd az ajton kilepve ott allt 1 KIBA NAGY LIMUZIN!!!!!!!!
Mi meg csak lestunk anyaaaaaaam,Adrinak rendeltek 1 limot szulinapjara,es azzal mentunk mindenhova.....mekkora......eddig is tudtunk h.olyan hostszulei vannak,h.a Madam Tusseud-ba is ki lehetne a masolataiakat tenni....de komolyan.....egyebkent magyarok mind2-en,bar Kristina nem beszel magyarul,es mind2-en 30asok....szal iszonyat jo fejek,meg a nagyszulok is,stb.ajandek az volt boven.....bar ajandek nelkul is edesek....

Szoval limoba be,(jah elotte kepek keszitese:))pia elo,zene max.ra,es elindultunk egy maxicoi etterembe,mert Adri imadja.....en is:)merthat miert ne.....jujj de viszont rosszul belevalasztottam,a kaja olyan csipos volt,v.nem tom,rettenetes ize volt:S a Margarita-m meg......nah szal azt se ittam meg....odaadtam a buszke hostanyanak:) o meg orommmel fogadta:)

Kajalas utan elindultunk egy disco-ba DC-be,a K st-re......a kedvenc.....szal ez is tuti jo volt,bar a magassarkuban majd leszaradt a labunk Dorival:)
meg 1 kicsit felidegeltem magam,h.tobbszor nyakonontottek piaval,me ugy tancoltak,1esek.....nah mind1......
DE waaaaaaa iszonyat jo este volt,Adrinak plane,de mindenki kva jol erezte magat....
Szoval KOSZI ADRI MEGEGYSZER H. RESZESEI LEHETTUNK ENNEK A TUTI ESTENEK,es megegyszer HAPPY BIRTHDAY!!!!:D

Ah.hazavitt minket a limo:) meg 1 csomot,tobb mint 1 orat,kinnt alltunk a haz elott,senki se tudja miert:) de jo volt....majd a Kristina meg lejott hozzank,es annyit beszelt,h.csak na,h.h.jottek ki a szulei,a nagyszuleirol,stb.de iszonyat jo fej no 1ebkent,csakhat hajnal4 utan azert....:)

Masnap 1 pm utan keltunk:) ez mar kezd szokassa valni,igy hetvegente:)
majd filmnezes,Valami America 2-ahhhhh mindenkinek meg kell nezni bbb jo film,meg kell szereznem dvd-n:))))))
Majd Twilight-vampiros,kicsit felos,szeressem ezt is.....kozbe meg 2 giga pizzat befaltunk 3-an,ezen meg megint nem lepodik meg senki....:)

Aztan este 8-kor el is indultunk vegre vmerre:) amibol a jo oreg Sturbucks lett Georgetown-ban,forrocsoki,magam leontese,stb.:) kooooma,meg ilyenek....:)
aztan Dori hazadobott,de aludni nem tudtam,csak forgolodtam....:S

Reggel mar ment a kapkodas,h.vajon mit felejtek el,stb.me Manot ma vittem oltasra.
koran fektettem is fel 11-kor mar aludt,fel 1-ig,majd 1-kor elindultunk....
szegenykem nem kapott oltast,me h. healthy.....mondom okes,megint kikerdeztek,h.mit eszik,iszik,mossa e egyedul a fogat,egyedul probal e oltozni,stb....mondta a doki teljesen normalis dolgokat csinal,vmiben meg meg is haladja a korat......JAAAAJ MINDIG IS TUDTAM EN H. EGY KULONLEGESEN OKOS BABY:D
majd megvizsgaltak,mindenet megint,a doki sokaig tapogatta a hasat,nah mondom ez nem franko,a kezem olyan szinten elkezdett remegni.....ahhh letszik en vok az anyja mar szinte....
majd behivott meg 1 dokit,o is vegigtapogatta,majd mondta,h. vmi kicsi vmi van a hasaban,de h.ez alt,normalis,de mi van ha nem,ezert vesznek vert......ahh majdnem elajultam,3-an fogtunk le,en a labaira fekudtem ra,szo szerint....azt a bombolest.....szegenykem:( de kapott a bubu-jara,edes Spiderman-es ragtapaszt:)ami rogton tetszett neki....:D
hazaig uvoltott kisebb megszakitasokkal.......lenyeg a lenyeg,mostmar nevet,stb.szal jobbn van,de 1 honap mulva vissza kell vinnem....az oltasi konyveit a gyerekeknek is haza kellett hoznom,ebbol tok sok minden kiderult....pl.h.az anyja szinte sose vitte oket oltasra,mindig csak az apa....durva....

TRANSITION:
Eloszor is hostapam megint edes,irtam neki szombaton h.bnom szulinapja van,pont pont pont mosolyjel,meg h. see u tomorrow night:)
erre irta,de csak ma lattam,h.add at neki szulinapi udvozletem:)
Nah szal,most az van,h. anyuka mondta nekem penteken(azt hittem lehidalok) h. nekem nincs veled semmi bajom bla bla,csak a jogsi....marmint h. nincs nemzetkozi....nem mondtam ra semmit,csak h. O.K. de ez a no mindig olyan nagy hanggal beszel,h.a csavo egyszer szinte beszaladt a konyhaba es leorditotta: hagyd mar beken!!!!azt hittem felrohogok:) merth.a csavonak mondtam h.mindig piszkal,es h.miatta is megyek el....bla bla....
Majd mondta a no,h.felole maradhatok itt marc.13-ig,meh.akkor jon a next one(from Thailand)....meg h. orulnenek is neki,uhh mondom ez meg mindig jobb mint a hazamenes....mondom okes....

Ma meg irt az anyuka megint,h.akkor igen v.nem....meg a Rhonda is kerdezte,es szolt is a NY-i csavonak,h.akkor a transitionom,majd csak Februar utolso napjaiban kezdodik meg megint....szoval addig senki sem fog keresni....hat 2 het megiscsak jobb,mint 4-mert mar csak 4 lenne hatra....meg ugy is jobb,h.a kov.1 honapban gyilkosnak 3 suliszuneti napja lesz:S Manot vissza kell vinnem dokihoz(bar ot imadom)......nah meg az a hulye 2szinu hostanyam......
AHHHHHH ma mit irt nekem.....ezen mar csak rohogni lehet....irta,h.a taxipenzt lehet nem adjak vissza(persze nem igy irta,de ez volt a lenyege),merth. "it volt a kocsi kozel 6 honapig,es en kis erofeszitest semtettem,h. megcsinaljam a jogsim" ahhh mondom ez ribanc....
megh.ezert ugy gondolja a taxi felet fizetik csak vissza,meg h.a hajamtol eldugult a kad,mar 3adjara,es azt mindig o fizette,ezert most annak a felet is en(jelzem neha o is hasznalja,az EN furdomet-ami persze kozos a gyerekekkel) fucking sucking.....nah mind1.......a lenyeg,semmit nem kapok vissza a 70 dollarbol,sot meg lehet vonnak is le a kov.bol.stb.meg irta ez a legviccesebb: "elso heten a hajfestekeddel osszekented a kadkilepot,es azota sem meltoztattal ujat venni,ezt tedd meg mielott elmesz!" ahh kesz.........no comment.....

Szoval igy allok most,hiszem h. ez a kov.1 honap iszonyat hamar el fog teli,bulikkal,ide oda kirandulasokkal-pl.most jon a hosszuhetvege is....stb.remelm mostmar csak jokat fogok irni....:)

Meghat szerdan lesz FEL EVE h. AMCSIBAN vagyok!!!!!Ez azert nem semmi...

Csok mindenkinek!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése