2009. február 4., szerda

The most terrible day in my life.....

Nah kijelenthetem: I'm still alive..... sajna v.nem sajna.....

Ma 2 suli playdate-re kellett vinnam gyilkoskat,nah meg hat ugye akkor Manot is.
Reggel apuka keltett fel 8-kor,ideadta a csekkem vegre(ritkan felejti el,ez volt a 2.eddig) meg kerdezte hivtam e mar taxit ,ahh mondom meg nem mert multkor is 2 perc alatt idert....meg mondta h. taxival menjek majd visszafizeti,de anyuka szerint a busz jobb(meg gondolom a penz miatt is) nah mondom a kurva mar megint keresztbe tenne nekem:S:@....

Majd ok elmentek melozni,en meg megkajaltattam oket,majd 3/4 9-kor elkezdtem telozni,merthat ugye minden taxi foglalt volt,azt hittem megcsikarom magam,mar a sirogorcs kerulgetett....nah vegulis elertem aztan 1 taxiceget,majd jott is 9:25-re,jelzem felre kellett volna mennunk,mondom okes.....Bethesdaba volt ez a suli,kb.15-20 percre,sztem vallasos suli,Epischopal School,onnan gondolom h.van ilyen templom is,meg elege ugy nezett ki.
szal megerkeztuk,meg a taxiban hivott apuka,nah mi ujsa,ahh mondom pont most orditok gyilkossal,mert ne akar kiszallni,mert ne tetszik neki a suli....
aztan kirangattam,vh.ugy h.ezek kezemben logott Mano,masikban a telo,meg gyilkost rangattam kifele....majd el is szaladt,stb.orditasok,kozbe az apja trecselni akart vele,majd elkaptam gyilkost es a fulehez nyomtam a telot....semmi hatasa nem volt....aztan en meg Mano bementunk,me apuka mondta hivja a sulit h.kene 1 kis segitseg....mondom fasza.....
bementunk,majd ez a segg utanunk jott merth. fel 1edul,gondolom....
majd jott 1 tanar,bekiserte ot 1 terembe,minket meg 1 konyvtarba....Manoval jol el voltunk ott,mindenki majd meg ette....az ott latott gyerekek viselkedese hihetetlen volt,libasorba mentek 1 mas utan,csendben voltak,stb.szot fogadtak,semmi 1enruha stb.pedig sztem vallasos suli,nah ez fasza lenne gyilkosnak....

majd a fel 12-es finish helyett fel 11-kor mar vegeztek is,az ismerkedesel....majd hivtamvolna a taxit megint,dehat azt mondtak mi nem megyunk csak arlington-bol dc-be,v.csak dc-bol ki,stb.
aztan tok rendesek voltak felkinaltak h.segitenek,szolnak 1 taxisnak,10 perc mulva jott is,majd go haza....

Kajalas,stb.Manoka aludt 1 orat,majd hivtam 1 taxit megint,merth. 1:45-re kellett mennunk 1 masik suliba,Maret school,ez kiba oriasi,tobb reszbol all,stb.es 1 nagy zold beka a kabalaja,de ez csak belulrol latszik....szal meg a taxis sem tudta merre menjen,aztan megkerdeztem hol a play date,el is mondtak,persze gyilkoska allitotta nemarra van,es elrohant 1 masik reszebe a sulinak....nah mondom fasza,majd utanarohantam,de kva sok embert volt ezert nem uthettemmeg(kar:() majd probaltam cibalni,de nem ment Manoval az oldalamon,majd jott a zsarolas,h.mi megyunk,te meg maradsz itt 1edul,bla bla, aztan elindultunk,jo gyorsan,o meg futott utanunk,de amikor odaertunk az epulethez,o visszaszaladt,nah akkor bemnetem,szoltam h. bocsi de tudnanak vigyazni brannen-re,mert akit ide meghivtak pont most szaladt el....ahh nem neztek hulyenek,azt hittem elbogom magam,annyira eges volt....
Majd utanaszaladtam,es berangattam,o meg durcazott stb.majd lekotottek vmi legoval meg vonatokkal,aztan kozoltek velunk, huzzunk innen, mondom fasza,ez volt 2-kor,es 3/4 3-ig tartott....nah mondom akkor haza,kialltunk az epulet ele pont jott 1 taxi,majd be,es go haza.....
ez az ut kb.8 percre volt amugy,tok kozel,az allatkert masik oldalan,ahol mi is lakunk.....
majd el a bankba Manoval,merth.minden cash-em eltaxiztam....remelem apuka tenyleg visszafizeti....

Szoval a bank utan haza,majd hivtam a taxit,jelzem akkor abba a rohadt utcankba 1 budost taxi sem jott,bezdeg maskor,karomkodtam is manonak rendesen,magyarul.....
majd hivtam 1et,elmentunk seggert,gondkodtam h. akkor varjon meg minket v.mi,de mondom lehet fizetnek v.1000 dollart,mire beszallna az a segg,ezert mondtam h.mehet el....
majd utana bementem,mar fel volt oltoztetve,nah mondom fasza,akkor megvarhatott volna a sofor:S

kimentunk a suli ele,vartunk hatha jon 1 taxi,de nem,nah akkor megint teloztam 1et(ma v.30 dollarnyit:S) hal istennek 10 perc mulva jott is,addig ott alltunk a buzi hoesesben(ez mar tenyleg a vilagvege nekem:S) en meg enekeletem,ez a segg meg ult a hideg jardan....mondtam neki legy jo,bal bal,jov.hettol uj au-paired van,me h.mondta nem szeret(hu de meghat...) es mondta nem is igaz,nem szeretlek,meg ot sem fogom....meg eltunt gyerek akar lenni(ohhh gondoltam abban tudnek segiteni,csak nem akarok ulni.....:D)

szal eges ezerrel,majd be a taxiba,nah haaat ez meg meg szarabb volt,nevetve mondta h. " Niki meg akarlak verni.....I wanna kill u=meg akarlak olni....es utana bedoblak a folyoba!!!!"
Ahhhh mondom ezt nem hiszem el ilyen nincs.....a taxisofor kopni nyelni nem tudott....aztan mondta lelolek es beledoblak a folyoba.....

nah no comment,gondolhatjatok milyen idegi allapotban vagyok most....irtam apukanak,hatha idegessegemben nem tudnek beszelni,nem mintha amugy annyira menne.....meg h.1 ho tv eltiltas kene stb.

szal elek,de h.....

csalad meg most sincs,ellenben draga hostanyam "veletlenul" itt hagyta megnyitva a gepen,h.kaptak levelet a cegtol,van 1 thaifoldi au-pair,aki pszichologia szakot vegzett,tobb eves au-pair tapasztalat, 2006-os taxi,stb.szal perfect, ribanc anyuka irta is neki,jajj h.atolol h. marc.4-en tudsz csak jonni,mi varunk(h.h.tudnak nemvagom....) bla bla.....nah kivancsi vok o bir e vele....good luck!

Minenesetre en iszonyat boldog vagyok,h.elmehetek innen,es idoben leptem,bar mar igy is a hatarokat suroltam.....mivelh.meg akar olni.....amit meg is tenne lehet.....persze gondolom anyuka fel lesz haborodva teljesen,h."o 1 atlagos 4 eves" HAT DONTSE EL MINDENKI MAGA AZ EDDIG LEIRTAK ALAPJAN EZ IGY VAN-E....BAR LEHET EN VOK A ROSSZ AU-PAIR LEHET....AKKOR VISZONT EZ 1 JEL H.NEM KERES UJ CSALAD,MERT HAZA KENE HUZNOM....:S

Most cigi kell jo sok....rme jonnek haza,en meg tepek vmerre....

Good nite!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése