2008. december 1., hétfő

ami azota tortent....








Belejottem a gyermeknevelesbe....pelenkazas egykezzel(mivelh. meg 1 baby,ossze vissza rukdolozik,parszor fejbe is rug:)),etetes,sutes-fuzes(mikros kajakat:)), Brantley nevelese....bar mar reajottem,h. felesleges,de legalabb tom mivel kossem le, szg, tv.....nem az en gyerekem nem nekem kell megnevelnem, bar azota mar van sajat pszichiatere meg csaladterapeutaja is......hatha attol jobb lesz......
Korbejartam DC szinte osszes nevezetesseget,a White Houstol a 4 emeletes muszeumokig.....

Elso aupairtalim,a Needwood nevu tonal volt,ez a hely mint a mesebe gyonyoru volt.....
A 2. 1 Halloweeni hangulatot idezo farmon volt,Germantownban, haideraiding,stb. pumpkinszedes, szedtem is egy kb. 5 cm-eset......:)
A 3. az eddigi legjobb pedig egy koripalyan volt, Bethesdaban.....

Az anyukaval eleinte nem kommunikaltam,mivelh.feladta h. "ugysem ertem...." mindig az apuka forditott,akit erdekes de megertettem mar akkor is,ugy ah., azota teljesen.....

Kozbe megismertem egy csodajo magyar piknik alkalmaval a Ritat,aki ugyanazon a napon jott mint en csak masik ceggel, ezert nem utaztunk egy gepel.....:S ezen a pikniken 1ebkent ott volt Kovacs Lazar is(ex Rtl Klb Receptklub) aki 4evig fog itt lakni,es o 14en jott DC-be en meg 15-en...

Halloween........jottek trick or treatelni hozzank is(azaz h. minden hazba mentek)......szegeny nagy gyerkoc beteg lett o nem tudott menni,itthon sirt......:(edes jelmezekben volt mindenki.......az utcan meg a hajlejtalan is, en vmi eperarus lany szeru voltam, a Judit meg boszi, igy buliztunk 2esben, majd kesobb jott a Lacika,meg az amcsi haverjai es go a K st. Lounge-ba.......a kedvenc helyem itt DC-ben.....
amugy minden fel volt diszitve halloweenkor fel meteres pokok logtak a hazakon,az allatkertben is, stb.....szuper elmeny.......

Bulik ezerrel, voltam amcsi hazibuliban is,ami jo szar volt........tiszta punnyadas, de aztan feldobtuk,me azon az esten megismertem 4 magyar sracot, es az 1ik hazaban voltunk meg afterpartyzni......mellesleg o diplomata a magyar nagykovetsegen itt DC-ben,meg meg tudnek meselni........:)

Kiismertem a kornyeket,eleg jol, a metron is mar gondolkodas nelkul szallok at, meg jarok kelek erre arra.....szoval mar terkep sem kell......
Allatkertbe is mar ugy jarok,mint a boltba.......:)

Voltam Juditnal,Great Fallsban,haat.....naggyon durvan kinnt lakik a vilag vegen, mogottuk csak erdo van meg a Potomac......meg sok sok ozike, bar felenk meg a mokus sok,meg egesz DC-ben mindenhol....kis edesek,felenk a barna sok,de akad par fekete is.......voros nem,erdekes......
szoval hattalmas haz,minden szobahoz furdoszoba,meg akkora tv-je van juditnak mint en kb......
szoval jo hely,bar kocsi nelkul ott tenyleg halott az ember, fel ora a metroallomas is......:S

Voltunk Ritava meg Judittal Georgetown-ban,ami teljesen mas mint DC-tobbi resze, gyonyoru,ott a Potomac.......setalgattunk,bar mar nem volt vmi meleg, bar en meg okt,2an napoztam!!!!:) szoval gyonyoru kornyek.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése