2008. december 19., péntek

Decemberi au-pair meeting n after party:)




nah vegre talaltam gift-et az au-pairtalira.....1 55 dolcsis penztarcat,mely 15re volt learazva:) es isteni szuper jol nez ki,szal veszek magamnak is:)

nah gyilkos hazajott 1 orakor!!!!a 6 helyett,me h.vmi megint van a suliban,tehat fel nap holiday:S de az anyja is itthon volt,4ig,majd 6ra tikkre pontosan hazaert ah.en kertem,me h. indulnom kellett,h.7:25-re odaerjek a Grosvenor station-hoz......
ossze is jott,mar 7re ott voltam....enyhen ketsegbe esve h. hol vannak a tobbiek,me h. Rhonda(a koordinatorom) irta h. 8 embert fel tud venni a track-jevel, nah aztan jott Olye(ukran) meg Victoria(szinten ukran),utobi csaj 1 eve van itt kb. de olyen hadarva beszeli az angolt,mint az ukrant is:) attom durva....
majd jott Rhonda,1 japan csajjal,aki nehany napja jott ide,majd vartunk v.20 percet 1 szinten uj equadori csajra(aki eleg furi,szerintem kattant:S),kozbe Rhonda kifaggatott mindenkit h. minden ok-e....

nah a metrotol,10 percre,meg is erkeztunk a Mormon Temple Visitors Centerhez,ahol meg a parkolast mutato csavo is mikulas volt:)
A fak feldiszitve egokkel,minden sor mas szinu,h.konnyitse a visszatalalast a kocsikhoz:)
lehet sokan giccsesnek mondanak de nekem irtora bejott:D

nah aztan volt 1 zongorahangverseny,ami most irtora irritalt,meg jo h. hivott Dori nem tudja hol van,igy ki tudtam menni:) kozbe taliztunk az oregekkel,akik limot bereltek,beszaras:) bar itt eleg nagy divat ez....
Majd giftcsere,mi megoldottuk,Dori kapta az en penztarcam,en meg az o vampiros konyvet:)(angol termeszetesen) Volt 1 tok helyes nemet aupair srac,akit nem tom eddig h. nem vettem eszre:) de folyton cukkol h.nem beszelek sokat,KAPD BE!!!!:D jo h.nem beszelek,ha Dori annyi hulyeseget zagyval ossze angolul is,h.meg se birok szolalni a rohogestol....
majd cukorka osztas,es gyorsan le is leptunk, GEORGETOWN- PARTY.... Dori es Adri torzshelyen.... nahat tenyleg mindenki ismeri oket,ID stb:) 1 rakat ember fuzott minket, volt 1 srac aki agyba fobe dicserte az angolomat:) nem ertem miert....azt hitte ezzel elerhet vmit:)

Szal dance es tequilazas egesz este,volt h. ingyen:)mert hat tudni kell meghivatni magunkat:) Ezt mar eltanultuk Judittol:) meghat amugyis imadjak ezen a helyen Dorit es Adrit....

Kozbe hostapa is hivott,h.beszelni akar az anyukaval,mondom nem vok otthon,nah akkor bocsanatot kert,meg ma is tobbszor,h.megzavarta mulatasomat:) mint kiderult a Connecticat Av.rol gyalogt haza,me mar nem jart metro:) a no meg nem vette fel a telot,szep......ez lehet csak az elozo nap veszekedesuk miatt volt(me h. hjnal fel 1kor jott haza,utan a no kiabalt,elvalnak,stb.ot ne oktassa ki,h.sokat dolgozik,amikor o is....) szal 3kor indultunk el a bulihelyrol,mivel mar nem jart metro,dori hazahozott,meg jo kulonben talzitam volna hoztapammal az utcan:)

ah.hazaertem meg ebren volt,halalra ijesztett mint mindig, GONDOLJATOK BELE,SOTET VAN,O MEG IRTO FEKETE,FEKETE RUHABAN:)KB.CSAK A SZEMEIT LATTAM,DE ALLANDOAN FRASZT HOZZA RAM:)

szal gyorsan felslisszoltam a szobamba,h.ne vegye eszre a cigi es piaszagot:) bar nem hiszem h. mondana ra vmit:)

reggel bocsanatot kert csomoszor,h.felhivott,nem tom miert,joga van hozza:) meg amugy sem zavar:D

Ma meg kapott Manom ujabb Dr.Titzer-es olvasasoktato dvd-t konyvekkel,v.4et:D de amugy mar van par szo amit tenyleg ert ha leirom,es mutatja,mondani nem........beszaras........
de megint nyugos,faj vmije.......:S gondolom.....szal most meg ez sem koti le.......

JUJJ ES MA VAN GYILKOS UTOLSO SULINAPJA, HOLNAPTOL TELISZUNET!!!!!:S

Es ah.neztem jovore is rengeteg ilyen olyan 1-2 napos holiday lesz neki.....:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése