2008. december 9., kedd

awesome tonight:D

Tnap vegulis 11 orakor tudtam vegre lefekudni,mivelh.hiaba megyek fel aludni,gyilkos annyira hangos h.inkabb maradtam lennt.......majd reggel 6kor ebresztett:S mivelh.akkor kelti az anyja,amit nem ertek miert kell olyan koran,de mind1 is lenne ha nem lenne olyan hangos,ordimbalasok,hangos eneklesek,es ugy kozlekedik le fol mint 1 elefant......sztem az osszes szomszedot o kolti....mivelh.ezek az ikerhazak(az egesz utca egybefolyik hazakkal:)) eleg vekony falakkal rendelkeznek....
nah de a lenyeg fel8kor elvitte az anyja a suliba....:) szal megkezdodot a nap hulla faradtam manommal,annyira szeretem,kis edes,de mivel hulla voltam ezert eleg sokat kiabaltam vele,minden hulyeseg miatt,pedig tom h.nem tehetem rola,amiket csinal v.akar csinalni,hisz o csak 1 baby....de olyan kesz voltam h. a gyerek kajastalja is kiesett a kezembol pl.:S kesz ez vegkimerules volt....
szoval 1 fele en is lefekudtem aludni,bar nem nagyon tudtam,mert mindig felriadtam,h.benyit hozzam gyilkos, ugyanis szokasa pl.reggel 7kor vasarnap: Niki wake up? v. Are u aweke?:S gondolhatjatok.....legszivesebben visszaorditanam h. leave me alooooooooooooooooone! csakhat a szulok errol a mondatrol probaljak leszoktatni,szal ezt nem mondhatom.......
majd 2kor trecs babaval,majd Csillammal....
jah es a Facebookon(az iwiw elodje) is mar oly nepszeu vok,h.40vhany ismim van,es abbol csak kb.20 magyar....ma pl.elfelejtettem kilepni,erre chilei au-pair bnem Andy rogton megrohamozott,ilyenkor nehez am2 fele figyelni,angol-magyar magyar-angol:D szoval elujsagolta h.jov.heten penteken megy Europaba eleteben eloszor,Irorszag,Spanyolorszag,es Roma....jo neki,es jol teszi,erre gyujtott eddig....tole tom azt is h. Chile hideg orszag amugy,en azt hittem h. meleg mindig,de csak nyaron,szal mint Hungary....

Hali Istennek csak 6kor jottek haza,a kicsi meg mivel fel 4ig aludt, igy csak 7kor volt almos megint.jah es gyilkos kozolte mivel nem adtam neki gumicukrot: U r't my best friend!:D KI NEM SZARJA LE!!!!:D
Az anyuka kozolte velem h. holnap 11-re jon 2 csavo,mert h. a 2.emeletet a lakasban(a tetoteret) renovalni akarjak,me h.meg azt eddig az elozo lakok sem hasznaltak,szal gondolom lepukkant,meg futes sincs stb. amugy az 1ik szomszed hazban tok jol megcsinaltak albiknak,1 ugyanilyen 2 emeletes hazat megcsinaltattak ugy h. minden emelet kulon lakas,es kivul vannak a lepcsok a lakasokhoz, nagyon zsir lett, majd egyszer csinalok fenykepet rola:)
EZAMUGY TOK JOL ESIK H. SZOBAN MONDJA EL AZ ILYEN DOLGOKAT(eddig mindig a mail ment,v.azert mert alig taliztunk,v.mert egyszeruen azt hitte meg sem ertem....) SZOVAL EZ AZ IGAZI ELISMERES NEKEM,AMIKOR MAR A HOSTANYAM IS BESZEL HOZZAM,ES MEG MOSOLYOGVA IS,NEM FAPOFAVAL....V.CSAK FLORIDA MIATT BOLDOG MEG:) szoval mostanabn mar vigyaz vele mit mond a ferjenek elottem:D h.ne halljam a veszekedesuket,inkabb bezarkoznak:)

szoval kivancsi vok kie lesz majd az az emelet,mert az anyuka meg regen azt irta egy e-mailben h. 1 uj haloszobat akarnak oda....ohh my godness,az nem nagy 1 kicsit csak 1 halonak????
meg most a telefonban azt mondta a csavonak,h.nagyon kicsi furdoszobaink vannak,jelzem az oveke 2szer akkora mint az enyem,amit a gyerekekkel hasznalok....
szal jo lenne ha az a felso szint az enyem lenne majd,v.a szulok mostani szobaja....
jah meg amugy az en szobam gardrobjabol nyilik a padlasra a feljaro,azaz ha 1 letrat odateszek:) meg a folyoson levo gardrobbol is,bar az szukebb feljaro, szal rem nem marad az az en szobam amelyk most,mert akkor 1 atjarohaz lenne....de kivancsi vok h. oldjak meg, penz az van az tuti....:)

Nah meg az este legjobb pillanata megint:) JOTT UJRA A CSALADTERAPEUTA!:D Mert h. nekik ilyen is van,a pszichiater kevenek bizonyult Brantleynek:) nemhiaba hivom gyilkosnak....
szal ez a 30 koruli tok szep fekete no mar egyszer volt itt,kb.2 hete, este 8ra jott akkor is,mint ma....jujj de rettenetesen hangos no,de tudhat vmit me a gyerekkel jol banik,NEHA hallgat is ra,meg valaszol neki:) kulonbozo dolgokrol beszelnek,bar sokat nem hallok,me ilyenkor bezarkozok a konyhaba a laptophoz,bar a no nagyon hangos es kiabalja mindenre gyilkosnak: VERY GOOOD!:S jujj rettenetes, multkor is 10-kor ment el, ma is sztem szal addig itt hulyolok....:) de remelem hasznal majd a gyereknek hosszabbtavon,mert az mindenkinek jobb lenne.... de meg jo nekem nem kell ottlennem a beszelgetesnel:) plane h. irto gyorsan beszel ez a no,mint minden fekete,csak a csaladomat mar megszoktam:)

jah es zaras keppen,este megint de meg lefekves elott bekakalt Brantley:S az anyja mondta h. dont do that again!!!!es h. rakja bele a pelenkajat egy zacskoba,persze felora mulva amikor mentem volna zuhanyozni ott hevert a foldon....:S


Most mar igy jo par coffeines dolog,pl.cola, Starbucks caffek utan mar jobban vagyok,de azert tudnek aludni,persze ha mar 8 orat alszok az vmi,itt a hetvege is korankeles a gyerekek miatt....szal johetne mar Puerto Rico,es kifekudni az oceanpartra.....
addig meg hetvegente Juditnal alvas, bar mar 1 honapja ez sem volt.....nah de majd a jov.heti Christmasparty:D
Rengetegen hazamennek,v.az orszagon bell mennek vhova,szal akik ittmaranak 1utt toltjuk a Karit.....remelem jo lesz:) max majd elmegyek shopingolni,a vasarlas boldogit:D Jo is az ha az ember megteheti h. heti 1-2cuccot vegyen:)most ez a terv,igy sokat tok sporolni is....es jo stilust is kialakitok magamnak:) bar az 1 koltseges szokasom lett itt,h.ha veszek 1.pl.lila pulcsit akkor ahhoz kell vennem hozza illo ekszereket is,v.salat,sapkat,stb.:D

Dehat ez van aki ide jon es aupairnek,nem igen sporol, 2 hobby van: shoping n traveling:D ami marad meg marad,elvegre meg fiatal vok,h."dolgozzak",bar vmilyen szinten ez is kemeny melo:S(de ezt csak az tudja,akinek van gyereke,v.au-pair)sokkal nehezebb neha mint pl.10 ora melo 1 gyartelepen....szoval addig meg itt vok csak zsebpenzt kapok,ennek hivjak,bar eleg jo zsebpenz,tobb mint 2szerese a magyar minimalbernek:D (Bar latom most emeltek otthon: 71.500-ra:D)
Bar a 2 ev alatt rem megtok sporolni annyi minimalis penzt ami szukseges,h.elinduljak vhol,KULFOLDON!- a nagybetus eletben(albi,kaja az 1.honapokban,repjegy,stb.) hiszem h.ez az orszag USA,v. AUSZTRALIA lesz....ba rutobbirol hol azt hallom lehetetlen megszerezi az ausztral allampolgarsagot, de olvastam blogot h. 4 ev kinteles utan megkaptak,a feltetel az 1.evben nem szabad elhagyni az orszagot,+egyebek.....aszzem az menne:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése