2008. december 24., szerda

MERRY CHRISTMAS!!!!




Utobbi kep,a csaladi uzenofalunkat abrazolja:D Apuka rairta hetfon Have a nice day!(gondolvan h. szuksegem lesz ra:)) en meg ra tnap h. boldog karit meg h. mit jelent, o ma meg ra,h. furdessem meg mind2ojuket:) azert rendes....:) meg bekarikazta a mosolyjelem,ok igy szoktak:D

Tnap vegre talaltam ajandekot a szuloknek is,bar a Target(amcsi Tesco) polcai igencsak uresek voltak,ajandekszatyrot alig talaltam,majd lementem a Target alatti Marshallsba(imadom) es egy ora kinlodas alatt vegre talaltam az apukanak egy diszdobozos nyakkendot:) az anyukanak hamar talaltam 1 tok fasza penztarcat(mint amit en is vettem magamnak, csak ez aranybarna szinu,o kedveli ezt a szint,rem.)

Nem tudtam h. XL-es v.2XL-es ingeket hord-e ugyanis volt pl.Tommy Hilfiger nyakkendo meg ing 15-20 dollarert......ami igencsak jo,merth.otthon sztem joval tobb........dehat nem mertem kockaztatni, pedig majdnem megvettem 1 2XL-eset, kozbe amikor hazajottem lattam h. XL-eset hord,ahh nem lettem ideges,pedig abbol a meretbol voltak tok jok meg........nah mind1........majd Valentin napra:D

Jujj alig varom h. teljenek a percek,tnap is hazajott az apuka delbe 1 pizzaval,es lechackolta h. elunk-e meg:) meg ma is hivott 2szer mar, mondtam siessen haza:S

Irt Kappa(kb.napi 10 sms-t valtunk:)) h. hova megyunk vas. Baltimorba: aquarium(delfinarium) majd boat harbour.......great!!!! meg akkor mar a tnegerhez is le akarok menni:) azaz ezcsak 1 obol,asszem.......de azert az is vmi!!!!
Szilveszterrol meg mindig nem tudok semmit.......de csak lesz vmi, Bea mar felajanlotta menjek hozza forraltborozni:)

MERRY CHRISTMAS!!!!!!!!! MISS U (EVERYBODY) LITTLE HOMESICKNESS(honvagy)de az unnepek vegevel ugyis elmulik.......azaz ez inkabb family and friendssickness.....ha van ilyen szo:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése