2008. december 29., hétfő

Baltimore




Remelem a videok reszben tukrozik a valosagot....irto nagy elmeny volt, mindig is vagyam volt elmenni 1 delfinshow-ra-ERDEKES ITT US-BEN MENNYI ALMOM TELJESULT MAR:)
Igaz Mandzsi mar Gardalandban(Olaszo.) is akartunk menni,csak 1szer nem volt penzunk:),a kov.evben meg tul messze volt az idopont amikor kezdodott a kov.show....

Indulas 10:30-kor,a CVS(Rossmann szeru) elott talalkoztam Kappaval,aki ertem jott....
Az ut kb. 45 perc volt,de lehet annyi se, sokat beszeltunk utkezbe es meglepoen ertettem is:) gondolom azert mert nem echte amcsi,4 eve el itt,de erdekes meg mindig akcentussal beszeli az angolt,de persze helyesen.....
Amikor odaertunk leparkoltunk 1 parkolohazba(ami 21 dollarjaba kerult:S kesobb) majd elindultunk a kikoto fele, majd megvettuk a delfinshow-ra a jegyeket,azaz o:) fejenkent 30 dollar volt amugy:S ez a komplett jegy a kiallitassal es a delphinshow-val 1utt.

Majd fenykepezkedtunk kicsit a kozelben,majd bementunk az Aqvarium-ba(igy hivjak a helyet:)) tobb emelet magas, es a capakon at a rajan at,a kulonfele erdekes halakig,pirannya stb. volt, es ELOK!:) ez kb. 1 orat vett igenybe, majd jott a delphinshow nekunk a jegyunk fel 1re szolt,szal meg volt idonk boven,addig leultunk,bar helyet alig talaltunk,mindenki befeszkelte magat a magasabb helyekre, 1reszt a kilatas miatt, masreszt mert az alsobb sosrok a loccszona:) azaz amikor nagyot ugrik a delfin akkor nyakik vizesek is lehetunk....

Nah szal a show elkezdodott,persze mar elotte is ott uszkaltak a delfinek, kivetiton kis filmek mentek h.tanitjak oket kulonfele folgokra,pl.a high jump-ra(magas ugras)- a lenyege 1re magasabbra teszik a kotelre fellogatott labdat, majd ezt 1 delfin mar kb.5-6 meter magasra felugorva is meg tudta erinteni....asszem Nani-nak hivtak es 28 eves!!!!

Kulonfele mutatvanyok voltak,a szajukban sip volt a trenereknek(3 csaj es 1 srac),aki itt jegyeznem meg,h. kb VELEM 1IDOSEK VOLTAK!!!! sztem ez nem 1 rossz foglalkozas.....
Volt karikaatugras,oriaslabda dobalas az orrukon,v.eppen amikor osszhangban ugraltak.
De a legjobb sztem az volt amikor az 1ik csajszi trener hirtelen beugrott hozzajuk es az 1ik delfinnel tancolt, meg a delfin az orraval tolva kva gyorsan attolta a csajszit a medence masik vegere....ezt akartam felvenni,meg lefenykepezni,dehat lekestem:(
Sot meg csiklandozta is a csajszi,es kulonfele hangokat adott ki a delfin:) *1ebkent kb.5-6 delfin volt)
Volt 1 resz amikor 1 masik csajszi adott 1 gumicsizmat az 1ik nezonek,aki elol ult,es megtanitottak 1 idomitasra,a csajszi a trenerrel odaallt a medence azon reszere ami fentebb volt,es kis viz volt ott, a mutatvany lenyege pedig,h. feleleled vmelyik kezed kinyujtva 1enesen, majd majd nagyon gyorsan le,ezutan pedig nagyongyorsan oldalra-fel.......remelhetoleg erthetoen leirtam:) nah es erre a delfinek kiugranak a vizbol es oldalra abba az iranyban amelyik kezeddel csinaltad.... tok jo volt, a csajszi nyakig vizes lett:)

A show sajna vegetert kb. 20-30 perc mulva........majd kajalas a kozeli mexicoi kajaldaban,akkora burritot adtak,h.a felet hazahoztam....:)

Majd seta vegig a kikotoben,lot of pictures....stb. jol el is faradtunk....meg a cigit tokre kivantam,mondtam is neki bocsi de need.......azt mondta ok:)
Majd visszafordultunk es mentunk vissza a parkolohazhoz.......tehat ennyi volt a nap, de irto jo volt, bar 1 ido utan mar iszonyat fajt a fejem ettol a sok beszedtol:S hazafele meg se nagyon szolaltam:)

fel6-ra hazaertunk,de o meg 1 oran at magyarazta nekem a kulonbozo kresz-szel kapcsolatos szavakat,pl kormany(amit 1szeruen nem birok megjegyezni:() aztan visszapillantotikor( review mirror:)) magyarul is ki tudta mondani:) stb. de mar kvara untam....meg meg tanulnom is kellett az este, tanultam is 2 oldalt,azaz szotaroztam.....
MAR EGESZ JOL ALLOK AZ AMCSI KRESZKONYVEMMEL:) MAR A 33.OLDALON JAROK(A 68BOL) ES VAN H. 1 OLDALON CSAK 8-10 ISMERETLEN SZO VAN:)-A KB.200BOL.....SZAL HALADOK,de h. h.lesz ebbol januar 3-an vizsga:S azt nem tom....tanulni is kene nem csak szotarazni,de ez a kis fasz gyilkos meg meg 1 hetig itt boldogit.....szal sztem mondom hostapukanak h. 10-e lesz belole,v.elmek en csak lehet megbukok,me meg a tesztgyakorlasra sem lesz idom....jajj kappa kuldott nekem linket facebook-on h. hol tom gyakorolni a teszteket,azeeeeeeee rendes,de nem lesz vele semmi.........sztem.....en nem akarom....

A szilvesztert valoszinuleg,es remelem is h. Bea-val toltom,naluk........iszonyat faradt vok,v.nem is faradt hanem elegem van,gyilkos kikeszit teljesen,meg most amugy sem vagyom nagy tomegbulira,ahol ha elfaradok a dance-elesben le se tok ulni....:S
szal ez szuperjo lesz sztem,forraltbor,VEGRE:) es 1ebek........ kicsit family es csaladvagyam is van,azaz igazsag,foleg igy Karacsony utan,meg Karacsonyi hangverseny,es Szilveszter idejen....hianyoznak dolgok,az otthoni karacsony,a FA,stb. a zenekarral a hangverseny-az elotte kozbe utana ivaszat,meg ennek a feelingje:S a szilveszter Mandzsimmal meg a tobbiekkel....szal ha elmennek vmi szorakozohelyre megkattannek sztem.......

UGYH.NEKEM MOST IGY LESZ BOLDOG SZILVESZTEREM:)

ES AZ IS TUTI H.JOVORE OTTHON TOLTOM A KARACSONYT ES SZILVESZTERT.....:) de jo most Ivettnek....

Nah zarom soraimat,mert kesz a pizza:) es vegre bebirtam allitani azt a hulye sutot,amin annyi gomb van:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése