2008. december 26., péntek

US Karacsonyom












Mire szerda este hazjottek a szulok meg Brantley,mar hulla voltam h. feltegyek nekik kerdeseket,h.mikor hava kell rakni az ajandekot,ezert felhuztam HAJNAL 5-re az orat,h.majd kiteszem az ajandekokat a nappaliba....igen am,de ok hajnal 3ig,a kicsi is lennt voltak a nappaliban,es nevetgeltek,ezert parszor felriadtam,de nem mentem le....
szal 5kor le akartam menni,de ugy recseg a parketta mindenhol,h.nem kockaztattam,szal az ajtojuk ele raktam le......de reggel meg mar a nappaliban volt a dohanyzoasztalon:)

Szal 9 fele Brantley rohant le,h.jott a Santa!!!!!!!!!:)
Majd en is meg mindenki lement,kicsit elkepedtek h. mennyi mindent vettem:) nem gyoztek megkoszonni,meg odaig voltak mindenert,legalabbis ugy lattam....:)

Brantley kapott uj Batman figurat,kocsikat,tarsasjatekot,ruhakat,millio konyvet(30 a minimum, komolyan!) meg mind2 gyerek,meg en is:) egy anyagcsizmaba,ami az ablakba volt kiteve,nasikat,meg en koromlakkot,meg ruzst is:)

Manom is kapott ruhakat,kocsikat,epito kockat(apjatol),stb.
EN meg kaptam 2 sapit-feher,meg piros,a csomagolopapirra meg rairta apuka(megismerem az irasat) h. to nikolett from santa and angel:) tnap a nagyszuloknek is meselte,h.ott az angel van,azota ezen rohognek:) nah meg 1 vasarlasi utalvanyt a macy's-be:) meg az anyuka irt gyorsan nekem 1 girtcardot(kepeslapszeru) h.koszoni a kemeny munkamat,meg mindent, love: gerald and nygina........me h. en is irtam nekik,az apuka sztem el se olvasta,h.o az en interpreterem(tolmacsom):) az anyukanak meg azt irtam a legjobb hostanyanak:S ez eros tulzas,de az apuka utan,muszaly voltam ezt irni:)

A szulok foggalmam sincs mit vettem 1masnak,me ott nem volt semmi, gondolom penz v. nem tom mi,lehet semmit....

Majd setaltunk 1 irto jot,az anyuka vetete fel, gondoltam whats up????:)
Tok szep a kornyek,bar errefele nem sok hazon log millio ego meg ez meg az....de azer szep, meg MELEG VAN,PULCSIS KARACSONY,HO NELKUL!!!! Isteni, bar a bikinis jobb lenne:D

Majd jottek a nagyszulok,kajoltunk,persze gyilkos hisztizett me a Jegkorszak 2-bol latott v.2 percet,es pont akkor hivtuk kajalni....:S szal ment a hiszti,szegeny apuka ugy szegyelte magat(me az o szulei voltak itt,North Carolinabol) mondta is ezt csinalja minden nap....
A menu: hust pacolt az apuka vmilyen leben,aminek a leve olyan volt mint az otthoni husleves:)amit gyulolok,de akkor jo volt,persze ok a levet nem eszik, salata, kukorica cake, stb. bor pezsgo:) de a PALINKA HIANYZIK!!!!!!:S
A nagyszulok 2 dobozba hoztak ajandekot a gyerekeknek,amibe volt ruha,konyv,kocsik,kesztyu,sapka,stb. mind2ojuknek.

Nekem meg 1 tok izleses pink selyemtasakban 1 tusfurdot meg testapolot:) meg ro volt irva nixolette:)

Az este beszelgetessel telt,persze a nagypapat alig ertettem,ugy hadar mint a fia,csak utobbit mar megszoktam, a nagymamat ertettem nagyjabol....kosarlabdameccsnezes,stb.este hirek, MERTH. UJRA JO A TV!!!!:)

DE A LEGNAGYOBB AJANDEK,H. AZ APUKA FELVETETTE GYILKOSNAK NEM AKAR-E A NAGYSZULEIVEL A SZALLODABAN ALUDNI?! VALASZ: IGEN!:)

Szal elment,azota se jott vissza:) jelzem masnap fel 1 van:) isteni...... a szulok edzenek,mar reggel 9 ota,szal sztem melo is van megint, de legalabb idefertem a gephez:)

Ugyh. osszesegeben jo volt,meg szep,meg boldog kari,de azert a csalad,baratok elegge hianyoztak.... SOT MEG KARACSONYFA SEM VOLT:S ami meg haggyan lenne,ha kandallo lenne,es oda logatnank fel,dehat az sincs:S nah mind1.....es meg a karacsonyi egosort,amit kb.2 hete vettek,tnap akarta feltenni az pauka,de nem lett belole semmi......

Bar szegeny eleg hulla volt,o csinalta az osszes kajat a kari ebedre,ami 4kor volt(ezert vacsinak hivta:)),surgott forgott eves kozben is,ha kellett vmi,meg kerdezoskodott minden okes? jah meg o takaritotta ki a lakast elotte.....szal a feleseg helyett is o csinal dolgokat......imadom:)

A kepeken nem a mi hazunk van, hanem a kornyek....sztem gyonyoru....meg latszik h.tuz a nap, MANO A MIKIS PIZSOMAT es a kis piros mamuszt is most kapta:) meg a Mikulast,amit a fulehez tart,mert megtanitottam neki:) mivelh.zenel:D

nah megegyszer: Merry Christmas!!!!:)


Kozbe este 6kor hoztak a nagyszulok gyilkost,akit mondtha kicsereltek volna:) komolyan egesz jo gyerek most,maskor is elvihetnek,ott is maradhat akar......:) meg az apuka hivott csomoszor ezert meg azert es BASSZUS ERTETTEM MINDENT,HAAT EZ TOK JO MAR ERTEK A TELEFONBAN IS,V.LEHET H. MEG CSAK OT,NEM TOM....

Nem bannam ha eljonne nalam is 6 honap utan a mindent es mindenkit megertek szint(persze szleng kivetel,meg 1eb gazdasagi dolgok,stb.) me allitolag 6 ho utan van ez(febr.11-nalam) rem eljon.... ma is tanultam a kreszt,fuu van olyan oldal ahol 10-15 ismeretlen szo van,v. h. 1 mondatban 5:S nah de csak lesz vmi,apuka nagyon mondta ma is h. jov.heten szombaton kene menni, fasza:S szal holnao d.e. forditas,ha mar sulim nics,es most nincs kedvem csaszkalni,meg ilyenek........jujj a Starbucks caffem be kell rakni am hutobe:)

Nah CSOK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése