2008. december 8., hétfő

great week n terrible sunday nite n monday....


Kezdem a multhet szombattal, az apuka elhivott moziba:) persze csak azert mert az anyuka kapott csomo ingyenjegyet,de o meg dolgozott,meg szarul volt,ezert nem tudott volna menni.......de en inkabb nem mentem mert felek a no meg felreerti.....igy rafogtam arra ha nincs kiiras nem ertek semmit....mondjuk ebbe van is igazsag....
tok szep hetem volt,volt amikor pulcsis ido volt,de volt h. mad le fagyott az arcom....
Egesz heten mar lelegben a hetvegere keszultem,me az anyuka penteken este ment Floridaba az apuka meg kesobb Chicagoba szal 1edul a gyerekekkel..........
A het jol telt Manoval,1 angyal,nincs is vele semmi gond.....

Csut.on megkerdezte az anyuka akarok e a hetvege elott szabadnapot, gondoltam hulye kerdes,de 1 nap nem is eleg erotgyujteni gyilkoshoz(a nagy kolykom,azert hivom igy mert az lesz belole:S)
tehat mondtam: sure,mondta 5re erjek vissza....o meg otthonmarad a kicsivel......gondolom egesz nap ment a Baby can read dvd....

reggel felkomasan mek le kajalni,mire apuka kozli,elviszlek a Sims-be:)-ez 1 outlet,es amikor multkor latta mennyit shopingoltam,rajott ez 1 hobbi nekem:)ezert utanajart hol van a legkozelebb,mondjuk ok is jarnak oda.......szal mondta mivel szabadnapom van menjek........ujj ujj mondom.........meg jo h.alig volt penzem:)es csekket csak masnap adott:)
eloszor kitettuk dilist a sulijaba,nahat az apja a hatan vitte be mert csinalta fesztivalt:S a suli tok messze van meg kocsival is:S erdekes lesz a driving....belul tok jo,bar pad sincs,csak szonyeg nem tom h.tanult meg 6 het alatt olvasni meg irni a gyerek....de az apuka szerint DC legjobb sulija....

szoval Twinbrook-nal kitett,en meg odasetaltam,masfel orat vartam me h. 10kor nyitott,es jelzem nem volt pulcsis ido mint tegnap.....:Sszal visszametroztam par megallot, a metro mindig meleg:)
majd vissza,ember alig volt, de jo nagy hely,csupa markas cucc,Tommy Hilfiger pl, de meg igy is dragak,pl.melegito min.40-ert,persze volt 7-ert is,kabatok voltak jok,csak v.rovid,v.nem volt s-m -es.....szal nem vettem semmit!!!!:)
Nah utana Ballston Mall,total a varos masik vegen, 1 ora metrozas,a meleg metroban.....:)
ott csaszkaltam, Macys,stb.de aWet Sale-t a kedvencem,minden cuccom onnan valo,messzirol elkerultem:)nem mintha lett volna nagyon penzem:)
kajaltam a Cosi-ban, majd Capuccino, majd cinamon roll..........lecsuccsentem 1 csak bambultam, tok jo volt......par cigi(itt megtehetem,bar a konditerem ahova a hostszulok jarnak kb. 5 perc setara van)

Majd hazaindultam,fel 5 re haza is ertem.....o elkezdett pakolaszni,majd 7 fele elindult,majd visszajott,h. "elfelejtettem h. ma en mek Brantley-ert a suliba":) majd leadta az apjanak,es ok csak 9kor jottek haza....az anyuka addigra mar sztam Key West-en volt....jo neki......:(meg ha melo is....

Hazajottek,Mano mar reg aludt,erre az apuka: jajj azt hittem mar te is alszol(me h.ilyenkor szoktam) akkor hozok neked is Mc-is kajat, akkor jo lett volna mondjuk........

Reggeli ebresztom jo volt,arra keltem fel,h.szoszmotoles van az ajtomnal, hat az apuka becsusztatta a csekkemet,azaz most 2ot az ajto alatt:) jo kis ebreszto,mondom vegre a nysuli......de nem csak most 2 kulon szamlajarol van a penz,2szer 180......
majd puccba mennek le a lepcson,h.mek a nysuliba,erre mondja gyere vissza hamar,mert megy a gepem,mondom mikorra?erre mondja 10 elott:) ez volt 8kor:) mondom akkor nem mek suliba,csak a bankba,rarakom a szamlamra a kest........erre o de ne logjak a sulibol:) erre kitalaltam h. holiday van....:)
szoval bank, meg vettem par cuccost(nem tudtam h.o vett tnap 1 csomo ertelmes kajat,pizza,cola,chicken nugets,tej,muzli,stb........nalunk ilyenek ritkan vannak.......)
szoval vettem 6 colat,4 sturbucks ice caffet,muzlis joghurtot, meg virslit, nasit is akartam h. majd lekenyerezem gyilkost,de rajottem 1szer elfogy es akkor nekem annyi........
szal nem vettem.........

majd 9re visszaertem.....ezutan elmentunk a gym-be,apukanak kenyszer van h. allandoan edzen....:)akkora izma is van mondjuk:)
szal gym,es ennek a gyerekmegorzoje,3.5 dollar a gyermekmegorzes,jo sok gyerek volt,meg en manoimmal:)
kb. 3/4 ora mulva jott is vissza,majd a kocsihoz menet,mondom neki a spanyol noci,aki ott dolgozik kerdezte h. a feleseged vok?:) rohoges......azt mondja tudja mar paran kerdeztek:) de o neki csak fekete noi voltak szinte, nem ugy mint az uncsijanak,akinel voltunk Thxgivingkor......

szal be a kocsiba, majd gyilkos hisztizik Pizza Hut-ba akar menni....persze mi nem.......aztan kikotottunk 1 olasz etterembe........ahol ment a hiszti meg 1 oraig,majd amikor megkostolta az eredeti olasz kezzelsutott pizzat,mondja a szakacsnak,ez jobb mint a Pizza Hut....:)
manokam csak ugy zabalta a pizzat,meg az apja tengergyumolcsei kajajat....:D
Isteni kajcsi volt,fuuu....de ez a gyilkos I dont care! most ez a legujabba,mit egesz nap ordit, paraszt,gyulolom....... de jo pen volt,amikor a szakacs mondta dilisnek h. hallgass apara es anyara!:) erre rohoges,mondja she is not my wife! erre a szakacs:other one?:D meg nagyobb rohoges,azt hittem ugy jar randizni h.viszi a gyerekeket....:) mondta a csalad baratja vok:)mindig ezt mondja,kedves....

majd go haza,persze meg 2 bankba bement az apuka:)

4re jott 4 takaritono,1 cegtol,a hazat 2 ora alatt fullra kipucoltak,ugy h. a lepcsokorlaton at az agynemuathuzason at, az apuka kerdezte az en szobamat is,mondom igen, erre o bement majd rohogott 1 nagyot:) rend volt nagyon....:)
szoval mi addig filmet neztunk,me h. vettunk aznap 3at is....

majd sutott pizzat vacsira is:)

mondom neki mikor megy a gep?erre o: atrakattam 5kor megy,delbe meg a suli, en ebbol az tvettem ki h. akkor hajnal 5kor megy es delbe vmi suliba megy.......erre

reggel mek le a lepcson a gyerekekkel,fel7kor:S me h. Manokam enekelte az Old McDonald....-ot de csak az EA-EA-O reszt tudja belole,de az nagyon megy,ezert reggel el is enekelte,ezert a nagy is felkelt,en meg mentem le veluk a lepcson,amikor ott talaltam az apukat aki rantottam csinalt meg palcsit:) mondom mi van nem mentel el? o meg nem ertett a kerdest:) majd mondta h. Brantley sulijaba lesz vmi delbe,es 5kor megy d.u.........nah vagom mostmar....:D

szal csinalt nekunk reggelit,persze gyilkosnak ez sem volt jo....

Majd delben elment vele,es 4kor ert vissza,majd gyorsan belehajingalta a mar osszekeszitett cuccait 1 akkora borondbe ami a hasamig ert, mondom nem 1 ejre mesz? erre penteken jovok,Chicagoba mek,meg kedden north carolina-ba.......de jo neked!:)
szal mindent behajintott,a kis tulelo piperecsomagjat is(o orakat keszulodik,meg minden cuccat mindennel szinben osszepasszintja,stilusos az tuti:)) amiben talaltam 1 gumit is, hat igen ezek az amcsik....a dating az megy........:D meg hazassagon belul is.....

majd koszones nelkul kivagtatott az ajton, azert me ha koszon akkor a gyerekek uvolteni fognak....

szoval megkezdodott a horror.......
mar ah.elment utana 10 perccel azt ereztem h.ez a vegkimerules,majdnem osszestem a faradtsagtol(mivel h. napi kb.6-7 orat alszok-meg otthon 12-ot-me a gyerekek hangosak),a hasam is begorcsolt a sok coffeintol,kola,kv-de muszaly volt mert alva is leragadt a szemem....szoval kesz voltam nagyon....
manot 6kor leraktam aludni,ezzel a fasszal meg tv-t nezettem, meg gep, stb. majd 1 megfelelo alkalommal amikor amugy is bogott h. i got a bubu....nah akkor felkaptam,es go az agyba,olvastam neki 2 meset,majd otthagytam a szulei szobajaban,h. aludjon, el is aludt.......
en fel 12kor felkeltem este me az apuka hivott,de miert?nem tom,nem is vettem fel........

reggel Mano ebresztett 3/4 7-kor,gyorsan levittem megkajaltatni, de nem volt kajas,persze a nasi az megy:)szal vissza az agyaba,ezzel nyertem meg fel orat:) majd dilis is felkelt, gyors cigi, majd manot is lehoztam, aztan kezdodott a tv nezes:)
maj a hiszti 9kor h. nem akart furdeni gyilkos,de a pisiszagtol mar elajultam,ezert felemeltem,es be a kadba......szal uvoltes ezerrel.......
majd gumicukor ami ujbol lekoti oket:)majd speak Mandzsival,kozbe ordibalasok ezerrel.......majd anyuka hazajott!!!!!!!!!wow.......

Kerdeztem h. h.van valasz fine:) meg mondom betegnek latszol,persze nem ertette mit mondok,a kiejtesem miatt:) utana szoltam 2 mondatot gyilkoshoz,erre az anyuka: Ur english is better!:) huu mondom mi tortent:) gondolom helyes volt az a 2 mondat......de ha o mondja az mar vmi.......me eddig hozzam se szolt,mondvan ugysem ertem meg.......meg o ha rosszule ejtem ki,nem gondolkodik rajta mit akarta mondani,hanem hagyja a francba,az apuka viszont mindig megerti,megha kihagyok szavakat a mondatbol akkor is....
jah meg irtam apukanak: Brantley bahavior is sometimes terrible.... kivancsi vok mit ir ra......

jajj aludni akarok,de megcsak 1ora d.u.:S meg varom Mandzsimat,ha gyilkos nem zavar el innen tudunk is trecselni....persze elzavart,a laptopon meg nem jott be a net.....szuper.....
raadasul Mano is felkelt mar 2kor!!!!
Az anyuka meg elment gyilkos sulijaba vmi konferenciara,kiderult h.ma nem is lett volna suli....
a gyerekek meg mindig nem alszanak,azaz inkabb csak manora vonatkozik,me minnya 7.....en meg meghalok,olyan almos vok,szornyu....mar a siras kerulget.....jah es ugy nezek ki,mint aki reggel felkelt es nem este nem mosta le magarol a szemfesteket,olyan fekete a szemem alatt,csak nekem alapbol,szal mint 1 hulla....
gyilkos egyszeruen nem ismeri a csend szot,keptelen barmit is kozolni halkan,rettenetes, az apuka szerint kulon lakasba kellene koltoztetni manot,me allandoan csak azt mondja mostanaban:h. no! mint gyilkos,erre csak annyit mondtam maybe.....
erzem megint csak 6orat tok aludni,me bombolni fog a szobajaban h. nem almos,ha az anyja feltakaritja 8kor....dehat a remeny hal meg utoljara....

miutan anyuka hazajott ez a kis szarzsak keptelen volt 1helyben megmaradni,tom h. minden ilyenkoru gyerek,kerdezoskodik,de ennyire.....mar az anyja is mondta: h. stop asking me, n stop talk to me........dilis gyerek,mar gorcsbe allt mindenem,szegeny Kappaval(ez a neve a neger sracnak:Pakivel facebookon trecselgetunk) vegre tudtam online beszelni a Facebookon....

mostmeg megprobalok aludni....bar mar annyira ideges vok,orulok ha tok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése