2008. december 1., hétfő

Black Friday and Madam Tusseud!!!!















Thanksgiving alkalmabol meg allitolag Karacsony elott is lesz majd,v.utana, volt ez a bizonyos Black Friday....ami annyit tesz,h.a boltok Thanksgiving utani nap(most pentek) ejfelkor nyitnak,v.eppen 4-kor,v.5kor hajnalban,az emberek mar este sorban allnak,mert hihetetlen learazasok vannak,pl. min.20 %-os,de van ahol 80, gyemantgyuru 190 dollarert, laptopok es 1eb muszaki cikkek is fele aron.....csakhat sorba kell alni,meg veszelyes is kicsit.....
Hogy miert Black ez a bizonyos nap????Hostapam elmeselte,azert mert egyszer NY-ban asszem Walmart-ban(mindenes bolt) addig utogettek a hulye sorban allos emberek az ajtot,h.nyissak ki,h.az bedolt,es a bennt mogotte allo biztonsagiorre dolt,aki meg ettol nem is halt volna meg,csakh.az emberek elkezdtek rohanni befele,at szegeny emberen........
Szoval hulyek itt is vannak, es az a hatalmas learazasosnapos dolog mar otthon is elkezdett terjedni,es ott is igy reagalnak az emberek, rohanaaaaaaaassssssss........
Szoval en ezt kihagytam,meg almos is voltam a Thanksgivingi turank miatt....
De masnap szombaton,ugy volt h. megyunk hostfatherral a DMV-be(DC jogsis hivatala) de halistennek nem,reggel szolt h. vmi dolguk van,menjek vmerre 2 ig:) jujj mondom akkor megyek vasarolni, o mar rohogott:) es megjegyezte,most sajnos nem tudok csekket adni!:D (mivelh.2 hetente adja) mondom neki, jobb is........
haat jobb is volt, elso utam 1 Macysbe vezetett,ahol mar semmi ertelmes nem volt......v.ha volt mar fentebbtoltak az arat,v. XL-es volt a legkisebb.........jelzem itt nekem nem M-es cuccok kellenek,mint otthon,hanem S-es de van h. XS-es,gatyabol meg 3-as.......:) nah de itt azert vettem 1 melegitofelsot,20-ert,a 42 helyett,barmeg ez is sok erte,de mar muszaly volt,az a baj,h.ilyenekre sajnalom,bezdeg puccos ruham meg annyi van.....:)
nah szal mergembe elmetroztam a kedvenc Malloba Ballstonba, jo messze de imadom,ott van a kedvenc uzletem Wet Sale a neve,minden cuccom,azaz majdnem minden onnan valo.......imadom,mert mindig olcso,es jo minosegu!!!!
Szoval Wet Sale.......ugy 70 dollar oda rogton, bar vettem mellenyt,rengeteg ekszert,meg egy jo kis felsot.......a no kimondta a buvos szot, itt meg mindig 20%-kal olcsobb minden......:)
aztan talaltam 1 jo boltot mellette,Rainbow(asszem mar ilyen cuccom is van,csak ne ebbol a Mallbol) itt vettem 2 felsot,meg 2 szajfenyt:)
szoval 110 dollarnak lottek.......es meg telikabatom mindig nincs.......mert amit lattam az XL-es volt:S de igy is sporoltam eleg sokat,a learazasok miatt......

Vasarnap:)
Vegre eljott a nap,Madam Tusseud....a jegyek most csak 10 dollarba kerultek,a 30 helyett,ezert neten megvettuk gyorsan a heten, majd vas. GO!
A hely csudagyonyoru....tobb szobabol all, az elso a regi hires emberek, pl.Lincoln,stb....aztan a mai politikusok-OBAMA,Bush,stb....,majd a sportolok,majd az enekesek,szineszek,vegul az 1eb TV-szereplok-pl.Oprah,v.hires hirados musorvezeto....
Mindenkivel fotoszkodtunk,akit ismertunk......Obamaval meg tobbszor is.....:)

Majd 1,5 ora csaszkalas utan kovetkezett a kajalas........Mc-i mivel esett es az volt a legkozelebb ez is megfelelt,.......meg aztan ehesek is voltunk nagyon.......
Majd haza a kis ordoghoz......:)bar ekkor nem dolgoztam,ezert az apjat tette tonkre.....:)en meg a szobamban zabaltam a cinamonos cake-et meg a cookesomat:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése