2008. december 17., szerda

doki....es vegre ANYAEKKAL IS BESZELTEM!

tudom h. sokat tudok irni,de ez van,ez 1 blog,es tenyleg nem unatkozom......ezert van mit irnom:)

Szoval kedd reggel fel 10 indulas a dokihoz Manovol,fel 12-re kellett menni,mondom 1 ora az ut metroval plusz gyaloglas,biztos odaerunk,aha mindennel egyutt fel ora volt:) szal bementunk kajoltunk,vegre evett 1 banant,meg 1 kis csokis cookiest,majd vartunk a varoteremben,ahol eljatszadozott a jatekokkal, meg persze mindenki odajott: HALLOTTUK H.VAN ITT 1 EDES BABA,MEGNEZHETJUK?:) A TIED?......mar megszoktam o 1 star mindenhol:D

Nah aztan sorrakerultunk,eloszor levetkoztetni teljesen,meg a pelust is rola,megmertek hany kg.stb....persze amikor levettem rola a pelust megajandekozott minket vmivel:D szal 9,5 kg a gyerek.:)

nah aztan be 1 masik szobaba,ahol feloltoztettem,azaz csak uj pelust adtam ra. majd jott a multkori indiai dokicsaj,aki eloszor tetotol talpig megvizsgalta manot,a hasat,fejet(a kutacsai beforrtak e mar,mindenet, jah meg mondta h. ha a ballybuttonja elzoldul v. kekul akkor call 911:S kossz........:S
majd feltett nekem v.50 kerdest,aminek a fuggvenyeben es a gyerek sulyatol figgoen szamitottak ki a 15.havi kotelezo oltasait....

pl: mikor kel reggel? mikor fekszik le este?
napkozben mennyit alszik,es hanyszor?
milyen tejet iszik?( me a sok szojatej nem egeszseges,meg jo h. csak azt iszik:S)
mindent eszik-e?
van e allergiaja?
milyen suron iszik narancs es almalevet?(kb.hetente:S)
stb.

de volt ilyen kerdes is:
-viszem-e konyvtarba?:D igen igen itt mar ilyenkor jaratjak oket mese delelottokre,mondom aha neha.
-meg jatszoterre
mennyi szot tud mar es mik azok?
-h.megy fel a lepcson,kuszva v. rendesen?
-csak angolul beszelek hozza?-mondom meg jo,szulei ki i nyirnanak,ha magyarul szolalna meg majd mondatokban:) csak akkor hall magyart,ha beszelek vkivel,es pont ebren van....

Nah de a lenyeg teljesen egeszseges,es megkerdeztem az normalis e h.hetfon nem evett szinte semmit,valasz ha masnak eszik pl.gyumolcsot akkor igen:) szal akkor minden ok.

majd jott 1 kb. vele 1 idos fekete csaj,4 INJEKCIOSTUVEL:S Uhh mondom 4et fog kapni?
huzta a szajat felve,h. aha sorry....uhh mondom OK......:S
Megmutatt h. fogjam le,hova tegyem a labat,meg a kezet:S meg jo h. hattal volt nekem igy csak a csajt utalta meg:D
szal az 1 utan,semmi siras.......uhh mondtuk: GOOD JOB!:D
majd a 2odiknal bomboles.......ez a 2 a jobb combjaba ment, majd a masik 2 a ballba:S a 4.utan iszonyat siras volt mar, de elenekeltem neki 2szer a ABC-t aztan mar megint chearful volt:) kis cukipofa....

SZAL MAR ERTEM MIERT NEKEM KELLETT ELVINNEM,ME EN VOK VELE EGESZ NAP,ES A SZULEI NEHANY KERDESRE NEM TUDNANAK VALASZOLNI,SZAL ROSSZA ADAK SZURIT IS KAPHATOTT VOLNA....:S

szal indulas haza,jol be is aludt,12 fele,nem is ebedelt,ugy ki volt merulve....nem csodalom,nem tom itt miert szokas 1 nap 4 shouts-ot adni....:S

fel2 re hazaertunk,sajna Ivettel mar nem taliztam msn-en,addigra mar a Super Shuttle-ben csucsolt(transzfer) azota meg mar otthon is van....

A telom beleestett a budiba:) szal jelenleg nemmukodik csak ha tolton van,bar lekopogom jelenleg jo....

DE legalabb tudtam beszelni anyuekkal VEGRE 1 HO UTAN,me h. apa mar a 2.netet mondjale me parasztok allandoan......szal most van az a MobilNet v. vmi nekik......de persze a 3 ora beszelgetesbol,ha 1 ami ertelmes volt:) me mindig szarakodott vmi,hol nekem,hol nekik,hol csak a net, DE OSSZEJOTT AZ A LENYEG:D

Tatie-az ormeny au-pair,akit a sulibol ismerek,es 2 tombre lakik,hivott csavarogni,meg vacsizni,de megint hulla voltam,rem nem haragszik azert,szegenyt mindig le kell raznom:S

VOLT 1 JO KIS POEN A SZULOKKEL: az anyuka kerdezte mit mondott az orvos,elmondtam stb.majd hozzatettem a vegere: so he's very healthy.... persze az anyuka az utobbi szot kiejtesem miatt,nem ertette:) DE ILYENKOR MAR CSAK RANEZEK AZ APUKARA,AKI ROGTON ELISMETELTE A SZOT, majd nagy rohoges..... szegeny anyuka csak azt erti meg a helyes mondatokban,helyes kiejtessel beszel,meg a ferje ha ossze vissza beszelnek is megertene:D

Este FEL 10-RE JOTT A CSALADTERAPEUTA,de sztem ez 1 masik volt,nem tom mert sotet volt,es fekete csaj:) en meg a feketeket mindet ugyanolyannak latom meg,de masabb hanfja volt,meg nem sikongatott mint a masik szokott:D
felment apukaval trecselt a gyerekek szobajaban,anyuka lennt melozott,gyilkos meg aludt,en dvd-t neztem,majd gyilkos felkelt es 2szer 1mas utan meg kellett neznunk az Alvin es a Mokusok film valtozatat:D irto jo volt.....eslore meg tenyleg:D
szal a no fel 12kor haza akart menni,de az anyuka leorditota h.miert nem szoltak neki h. menjen fel, most o a rossz anya,meg ki volt targyalva,stb. meg h. minek fizet 1 embernek aki beleugat az eletukbe.stb.szal veszekedes ment fel 1ig......en ekkor aludtam el kb.de nem tom mikor ment haza....

Ma megint facebboktrecs volt Kappa-val( from Zambia azt hiszem,de Angliaban elt mar miota) aki hivott long island-ezni,meg pizzazni.....haat nem tom,de legalabb tanulok csomo mindent az msn-ezesek altal....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése