2008. december 15., hétfő

Megint szuper 7vegem volt,de most 1 beteg baby:S




no hat miota nem irtam ujra meglatogattam szeretett nysulimat szombat reggel:)
jol kezdodott,1edul voltam 1 ideig:S szal beszelhettem Dean-nek mi tortent thxgivingkor meg ugy 1alalan:) aztan jott Tatie( ormeny csaj,aupair szinten) utana mar 1szerubb volt,mivelh. o mar 9 es fel honapja van itt,szal jelentosen tobbet tud,es annyit beszel........pl.az 1ik tema a grow up volt a sajat orszagunkban(h.no fel 1 gyerek),nah o dumalt v.1-20 percig errol,en meg mondtam vagy 5 mondatot, meg. amugy ez same things:)
jah es Dean meg kozolte is h. jov.het holiday nincs suli,meg aztan se,meg aztan se:S ITT MAR IRREALISAN SOK AZ ILYEN OLYAN HOLIDAY,MINDEN SULIBAN:S (ilyen unnep,ilyen tanari konferencia,ilyen szulotalalkozo....) szal a jan.31 helyett febr.ban az elso szombaton vegzek majd:S(ha nem lesz tobb holiday) ez 1 kicsit kikeszitett,mert jo lenne mar 1 kicsit pihizni is szombaton tovabb....
DE legalabb tanultam ismet 1 hasznos kifejezest: I can't stand....-nem tom eliviselni,ki nem allhatom:) ez meg jol johet,azt mondta a tanar a hate tul ero,abbol az kov.ha utalom,meg fogom olni:S szal ezzel vigyazzak, meg jo h. gyilkos mar most ezt mondja,bar azert rem o sincs meg ezzel tisztaban....

szombat d.u.nem dolgoztam,gyakorlatilag csak aludtam meg ilyenek......jah meg tanitjuk irni gyilkost,persze csak gumicukor fejeben csinalja meg,amit meg nem kap meg.......:D
Es meg Kappaval is vegre taliztam msn-en:) hulla faradtan az o brit angoljat megerteni:S persze felre is irtam par dolgot,de megertettuk 1mast,az a lenyeg:)

vas.reggel 11kor taliztam Ivettel,meg mielott hazamegy M.o.-ra(kedden) elindultunk Mallozni:) nah vettem is 1 melegitoalsot,markas is,12-ert......es ki is fujt a vasarlasom magamnak:) jo vok mi????:D
Jajj itt taliztunk az Ivett cukipofa majdnem 1 eves Ale-jevel(v.Macinak is hivjak),akinek ugyanolyan edes kis gondor haja van mint Manomnak,leven h. Dominikai Koztarsosagbol fogadtak orokbe. A hostszulok(anyuka magyar,apuka olasz) is tok rendesek, abszolut jo csalad. A kis draganak meg vettek 1 huzos miniborondot,kek es rais lehet ulni es a szulok 1 madzaggal tudjak huzni:)(ez hasonlo mint a gyerekporpaz,IGEN ITT ILYEN IS VAN!!!!:D) ,jujjj mar a Mallban mindenki kedvence volt:) hat meg ma a repteren,ma mennek haza,meg majd Olaszba is( de jo 1eseknek) Ivett meg kedden.

kesobb meg voltunk egy 1dollaros boltba ahol vettem illatositot,szemfesteket,nasikat magamnak, Xmas gift-nek pedig ajandekzacskokat,manonak 1 pulcsit,gyilkosnak 1 puzzlet,meg 1 szamolos kifestot......ES MINDENT 1 DOLLARERT!!!!:D

Majd be 1 masik boltba itt vettem 1 tok jo ruhaszettet az en szerelmemnek,Manonak,15 dolcsiert,1 gatya 1 melleny es 1 kis kockas ing,jujj naggyon trendi:D
Aztan be a Rossba-amit mar ivett sokszor emlitett,itt is minden tok olcso,mert ami kimarad mas boltokban pl.mar csak 1 szin van.v.1-1 meret,azt ide hozzak, haaat kabatot nem talaltam csak XL-eset:S de gyilkosnak vettem 1 Verdas(mese) pizsamat:D

Szal ajandekozas letudva a gyerekeknek,lathatoan Manom tobbet is kapott vajon miert?:D

Majd Nixi ehes is lett:D aztan go Ivettekhez,bagel with creamchees:) isteni.... Ivett babyje meg kozben szorakoztatott minket,meg nem beszel,motyogni is alig,de Ivett megtanitotta neki h. rohogjon,igy azt mondja amikor rohog: ihiihi:D Cukorfalat.

Majd go vissza Bethesda Downtownjaba,de elotte meg felvettuk Beat-aki epp akkor ert haza 2 napos NY-i utjarol-mijen jo neki is:)
szal rovid seta a hidegbe,fenykepezkedes ezzel azzal, majd ok meg setalgattak,en meg hazametroztam(1 ora)

Ah.hazaertem probaltam gyorsan eldugni a nagy szatyraimat:) kerdeztem az apukat hol van Nygina(hostanyam) erre o: vasarol, elrohogtem magam,erre o csak meg kerdezte miert vok ennyire boldog:) ahh mondom ez 1 jo hobby:) mit vettem? ahh mondom star vok,magamnak csak 1 melegitofelsot,de a gyerekeknek is vettem gift-et:) persze mire megertette mert suttognom kellett gyilkos miatt:) gondoltam csak elhintem h. vettem,hatha en is kapok vmit:D

Este ismet irastanitas gyilkosnak....az apja szarra rohogtetett kozbe:) a gumicukros zacskat csorgette a hata mogott h. irjon tobbet:D

Hetfo: szornyu inditas,Mano egesz nap bogott ki tudja miert....ha felvettem magamhoz az volt a baj,ha letettem az,enni se evett.....aludni se aludt:S szuper nem tom mi baja lehet..........de holnap ugyis viszem oltasra,majd megmutatom 1 dokinak megint....

Kozbe mar az ehseg kerulgetett,rendeltem 1 pizzat neten,de mire kijott 45 perc alig birtam ki,be is vagtam a 3/4-et,persze Mano is evett kicsit, jo volt, bar ettem mar jobbat is....de azert rendeltem innen,mert itt lehetett hozza kolat is rendelni, milyen mar 1 pizza kola nelkul???nem? legalabbis sztem, ugy raszoktam itt a kolara otthon utaltam, hat igen kell a sok coffein ebben a szakmaban:) jajj de jol esett a kertben meditalva ittam es ettem,tok jo MEGINT PULCSIS IDO VAN!!!!:D csupan 18 fok,decemberben.......nah lehet Xmaskor napozhatok is:) majd Manoval is jatszottam 1 jot a backyardon,igazi jo kis soccerplayer lesz belole:) tenyleg tok ugyesen rugja a labdat,IMADOM!!!!:D

Jo nap,meg Johanna(NY-ban volt tanar a kepzesen) is irt kormailt,h.Happy holiday:) de jo......nah persze azert beleirta h.ilyenkor elohon a homesickness,es h. mit tegyunk....:D

GYILKOS mar megint kikeszitett,a kovetkezoket amit leirok kb.15-20 percen belul csinalta,addig meg a szulok felmentek a szobajukba:
-focilabdaval dobalta az 1ik kepet a falon,majd a lampat akarta eltalalni:S
-Manot korbetekerte 1 madzaggal:S
-nekem kiabalt 1 szot,amiert az apja jol leorditotta kesobb,bar nem tom mi volt az,de gondolom nem szep....:S
-hozzamvagott 1 parnat....:S
-szethanyta az apja oltonyeit(v.20 db)amik ossza voltak hajtogatva h. vinni kell a mosodaba....:S
-elkuldott aludni:)
-1 huzos kis bevasarlokocsival le-fol rohangalt a lakasban,Mano meg ugye utana....

Szoval NEM NORMALIS,MAR A SIROGORCS FENYEGETETT....DE RAJOTTEM NEM ERI MEG,VERI MAR MOST OT A SORS RENDESEN....ES MEG FOGJA IS:)
Meg nem az en gyerekem nem az en dolgom megnevelni....hehehe:D

Sztem ez a het megint gyorsan el fog telni,a holnap tuti,meg a csut.is-au-pairtali(10 dollarert kell vinni gift-et,majd csere lesz vkivel,hat nem tom menjek-e,de csak kene)
Hetvegen meg tali Beaval vas. es GO A WHITE HOUSE ELOTTI XMASTREE-HEZ,EZT MEG KELL CHECKOLNI:) ES LOT OF PICTURE-T CSINALNI!!!!:D

Es Mano vegre este 8kor evett 1 kis rizst meg csirket,egesz nap csak 2 pici talka applesouce-t evett:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése