2008. december 2., kedd

Experience....

Mar a pesti 2 het alatt gondoltam,h.a gyereknevelesbe nem lehet 120 kotelezo ora alatt belejonni....
Ah.kijottem meg plane rajottem....

Brannen:
A kis edes,mikor kijottem mar 8 foga volt,mara meg mar 16.....gyorsan fejlodik.
Mindent a szajaba vesz,a plusson at az elemig,meg amit epp talal a foldon....szoval esznel kell lenni, volt ugy h. nem hallottam h. felkelt,pedig alt.szokott dalolgatni a maga modjan,v.eppen felsir,o ezidoalatt mivel ehes volt, benyult a pelenkajaba,es megkostolta azt a bizonyos dolgot:)......ahhh no comment.....
o egy nagyon jo baba, very cherful egesz nap,mosolyog,nevet,gagyog,es mondjah. mum,daddy,meg h. HI, nah ezt egesz nap,es ha vki jon koszon is neki.....probaljuk tanitani a hellora de az mef difficult neki, tovabba en mar megtanitottam neki a cow-t,a cat-et, ez a no-t........jajj egyem meg olyan edesen all a szaja amikor azt mondja no:) bar legtobbszor inkabb csak o:)
meg megtanulta a kedvenc dvd-jebol,your baby can read a cime,az anyja azt hiszi majd ettol jo gyerek lesz,a nagy is ezzel tanult meg beszelni....szoval h. shake your head, meg claps:) cukor amikor mondom ezeket o meg csinalja....
ritkan sir,tobbnyire csak ha elfikkan,mert pl.ha iszik,akkor annyira alaveti magat az ivasnak pl, h. se hall se lat es dolongel ossze vissza a cumisuvegevel.......ebbol lesznek nagy esesek......

imadom h. egesz nap fallow me....bar neha mar 1 kicsit idegesit,ah.belemaszik az auramba:)
mar mindent eszik,es ehet is,nincs allergiaj,tehat a csirken at,neha a gumicukorig,bar alapvetoen organic kajan el.......

iszonyat jo alvo,raszoktattam h. deltol aludjon,mivelh.akkor nalatok este 6 van,igy tok beszelni mindenkivel:) szoval deltol neha 4ig alszik, reggel 6kor kel,amikor az anyja kelti a nagyot,o meg uvlt,igy a kicsi is felkel,kulonben meg aludna, majd 7 fele alszik.....ejjel nem kel fel,csak ha szomjas......

imad setalni,a babakocsi elejere tolja magat es ugy szemleli a vilagot:)

Neha persze elofordulnak balesetek: pl.volt h. feloltoztettem manomat,es leraktam a foldre,mivel h. mar fut szalad,menni tud stb.mindig a lerakom szalad el fele, nah de most annyi ruha volt rajta,h.eldolt........es meg a babaknal nem mindig van meg ez a ha elore esem akkor kinyujtom a kezem reflex.............szoval az arcara esett, a fogaval beleharapott a pittyebe,es veromlenyes lett neki, nagy orditas meg minden.........ilyenkor en is sirni tudnek.......eloszor csak nyitva a szaja,csak azt hallani ah. veszi a levegot,aztan jon az AAAAAAAAAAAAAA AAAAAA,mostanaban mar AAAAAA MAMA MA MA:) neha olyan vicces szituk ezek.......nah aztan szegenykemet beleultettem a babakocsiba,es mentunk setalni, szegeny meg sem mozdult ugy ki volt........

Aztan nemreg meg jott az eger........1ik este ulok bambulva az agyamon,ah.szoktam,erre latom h. valami elszalad,a szememsarkabol........ahh mondom csak kepzeltem-ugyanis pokiszonyom van,ezert ez elofordul nalam......1 pokkal engem meglehetne olni.......fujj......
na szoval azert felkeltem es megpiszkaltam a foldon a cipoimet,erre elszaladt 1 EGER!!!!!
Ahh rogton lefutas a lepcson HELP ME GERALD!!!!(a hostapam) o jott fel rogton eger ragacsos csapdaval, es az eger annyira megijedt a hatalmas lepteitol h. kiszaladt a szobambol,hal istennek.....nah en ekkor meg mar majdnem gurultam vissza a lepcson ugy siettem lefele, kerdeztem hol van????? o meg mondta h. bement Brantley-hez,mert van 1 res az ajtaja alatt, nah a lenyeg aztan masnap a konyhaban volt mar.......3adnap meg belemaszott a konyhaban 1 ragacsba es meghalt:D az anyuka szerint a sok kornyezo szar etterebol jarnak at, en meg hozzateszem,h. az ajtot nem kellene nyitva hagyni!!!!!!!

tehat manokam,belemaszott az egerragacsba......meg a draga szulei lent voltak a konyhaban,es hat h. ne zavarja oket,ezert bezartak a szobajaba,ami nem is gond ha az agyaban hagyjak,de nem.....a szoba amugy abszolut gyerekbiztonsagos,csak a dilisek elfelejtettek,h.ha becsukjak az ajtot,a gyerek az ajto mogotti ragacsba siman belemaszik.......
haat igen,mire en felkeltem,es bementem hozza.........ahhhhhh, szegenyrol 1 oran at kapartam le, o meg uvoltott.......rettenetes volt, ugy sajnaltam szegenyt, utana meg olyan haragos volt velem:S de aztan rajott h. en szeretem.......:D

Brantley:

Haat.....eloszor meg normalis,atlagosan rossz 4 evesnek tunt, de 1 honap utan rajottem nem.......
nem erdekli semmi csak a szamitogepen valo idiota mesek,meg jatekok(halistennek nem oldoklos) meg a tv, neha konyvek,de akkor is nekem kell olvasni,es hajnalban:S
1re rosszabb megh.ram nem hallgat,deh.az anyjara sem, sot az apjahoz hozzavagja a cipojet stb........az a baj h. ok meg nem verik,mert h. ok is igy nottek fel, ez torv. itt........
en neha ravertem a seggere, de aztan mar feltem,h.bekop v.vmi,es nem akarok hazamenni.........szal azt csinal amit akar!!!!csak ne legyen baja.......ez az anya elve is........ha eletben akarunk maradni.........

sajna ez igy van,volt ugyanis olyan h. a tesokaja mivelh.kicsi allandoan ott ugralt korulotte,erre o jol arrebblokte,h.beverte a fejet,es bogott......en ol leszidtam,erre o ram is ramutott,es dobalozott, fel kellett szaladnunk a szobamba es bezarkozni(mert csak ott van zar az ajton) a kicsivel,melehet megolt volna.......elmebeteg........
a suliban is mar mindenkit megvert, most van sajat pszichiatere is, sot mar estenkent csaladterapeuta is jar hozzajuk.......
szegeny apja meg indig mondja h. nem gondolta volna h. ilyen rossz gyereke lesz,es h. mit csinaljon vele, erre en nem tok mit mondani, legszivesebben azt mondanam verd meg jol!!!!!
a legujabb pedig h. egyenruhas suliba iratjak.........

Haat a lenyeg h. en kerulom,tehat ha hozzak haza, 6 fele,en mar fenn vok a szobamban,persz e alegujabb h. Niki Niki where r u? reggel 6kor is, ilyenkor megtudnam olni!!!!
Nah meg az I hate you mindenkinek(utallak),leave me alone(hagyj beken), kuss stb......
hetvegen meg mar nem is alszok itthon,sokszor Juditnal alszok.......mert alapbol kel hetvegen is reggel 6kor es ordit vmi miatt, este ejfelkor v. kesobb meg azert mert meg nem almos,erre felkelni rettenetesen jo, pedig mondtam a szuloknek par het alatt belejonne h. 8kor takarodo, mint minden gyereknek........nah mind1 1 gyilkos lesz,ezert is hivom igy, ki pocs utalom........

Ha a szulok nincsenek itt,akkor az van amit o akar,tehat ha gumicukrot akar akkor egye egesz nap, csak en eljem tul......

Szoval ha meglesz az amcsi jogsim,akkor nekem annyi,mert mar 3kor itthon lesz,a szulok meg leghamarabb 6kor, szoval family changing kov...........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése